Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.


O NÁS

Děkujeme za váš zájem o nákup u naší společnosti.

 

Jsme ryze česká firma, působící na trhu s kancelářskou technikou již 25 let. Opíráme se o zkušený tým prodejců a techniků, kteří jsou zárukou kvality dodávaných produktů.

V našem sortimentu naleznete celou paletu kancelářských a školích potřeb, tiskáren, kopírovacích strojů, řezaček, skartovaček a dalšího vybavení moderní kanceláře.

Naší specializací je kromě jiného pronájem, prodej a servis kopírovacích strojů značky NASHUATEC. Jedná se o profesionální stroje, které si najdou své místo všude tam, kde je rozhodujícím faktorem spolehlivý provoz s minimálními náklady.

Podrobnosti o naší firmě naleznete na stránkách www.reproservis.cz

 

Historie firmy

Česká firma REPROSERVIS byla založena v srpnu roku 1990 za účelem poskytování kvalitního a levného servisu kancelářské techniky, především kopírek. Na základě požadavků našich zákazníků jsme však záhy naše služby rozšířili i prodej.

Pro expanzi a vývoj firmy byl zlomový rok 1993, kdy jsme jednak otevřeli první prodejnu v Brně a sortiment rozšířili o prodej veškeré kancelářské techniky a potřeb a zároveň otevřeli první pobočku ve Znojmě. Následující rok pak další ve Žďáru nad Sázavou. V roce 1996 bylo otevřeno nové servisní středisko v Brně a pobočka ve Znojmě přestěhována do vlastních prostor.

Od roku 1996 pak jsme největšími prodejci kopírovacích strojů na našem trhu. Do roku 2001 ve značce Lanier, následně ve značce Nashuatec.

Vzhledem ke stále rostoucímu počtu strojů v naší servisní péči jsme v roce 2008 otevřeli servisní středisko v Praze.

V roce 2011 se jednotlivá střediska společnosti postupně přetransformovala v REPROSERVIS CZ, s.r.o.

V roce 2012 jsme v Brně otevřeli novou kancelář s plně vybaveným showroomem, kde jsou prezentovány nejprodávanější modely strojů, doplňkový software a speciální zařízení.

V současnosti máme 24 zaměstnanců a portfolio cca. 5500 firem a úřadů. Nabízíme veškerý sortiment pro Vaši kancelář a to vše v nejnižších možných cenách při zachování vysoké kvality.

Naši obchodní manažeři jsou kdykoliv připraveni navrhnout Vám nejlepší řešení, vyhotovit nabídku, nebo předvést vybrané zařízení v předváděcích centrech. Pro tuto činnost jsou pravidelně školeni a přezkušování.

Již od založení firmy je kladen velký důraz na kvalitu a rychlost servisních zásahů. Proto jsou technici pravidelně školeni, testováni a kvalita jejich práce je neustále kontrolována.

Z hlediska poptávky v kancelářském sortimentu není zboží, které by zákazník našich v prodejních místech nenašel. Kvalita nabízeného zboží je pro nás prioritní, proto máme vybudované kontrolní mechanizmy v příjmu zboží na náš sklad.

Zboží můžete pořídit v naší firmě i formou náhradního plnění.