JAK NAKUPOVAT
Jak nakupovat

Objednávka v našem internetovém obchodě je rychlá a snadná.

1. Nejprve si vyberte z naší nabídky zboží, o které máte zájem. Výběr můžete provést dvěma způsoby. Prvním způsobem je procházení menu kategorií, k výběru slouží pole v levé části stránek. Postupným klikáním se dostanete až k požadovanému výrobku. Druhým způsobem je vyhledávání zboží za pomocí vyhledávače. Stačí zadat název výrobku, o který máte zájem a kliknout na ikonu hledat. 

2. Pokud si z naší nabídky vyberete a rozhodnete se vložit zboží do nákupního košíku, klikněte na ikonu znázorňující košík nebo na tlačítko "Koupit". Vámi vybrané zboží se objeví v nákupním košíku. Pokračovat v nákupu pak můžete dalším výběrem kategorie. 

3. Pokud jste Vámi vybrané zboží přesunuli do nákupního košíku, a hodláte objednávku odeslat, klikněte na odkaz "košík". Zobrazí se Vám přehled vybraného zboží. Zde můžete upravovat množství objednaného zboží nebo některé z položek úplně vyřadit. Změnu provedete zcela jednoduchým způsobem a to úpravou ve sloupci "Množství". Popřípadě můžete kliknout na ikonu "Smazat". Po této úpravě pokračujte tlačítkem "Přepočítat". Pokud s obsahem košíku souhlasíte. 

4. Pod nákupním košíkem se Vám v prohlížeči zobrazí formulář, ve kterém vyplníte doručovací adresu, způsob doručení a platby. Pozorně zkontrolujte veškeré údaje v objednávce. Pokud se rozhodnete odeslat objednávku, kliknutím na tlačítko "Odeslat" tak učiníte. Projevíte tím souhlas s obchodními podmínkami našeho obchodu. Tím je objednávka dokončena a zboží závazně objednáno. 

5. Jestliže byla objednávka úspěšně odeslána, zobrazí se Vám krátký text "Objednávka byla úspěšně odeslána" a současně je Vám odeslán e-mail s celkovou rekapitulací objednaného zboží. Po odeslání objednávky si také můžete svojí objednávku dodatečně zkontrolovat. Pokud nebude v objednávce něco nesouhlasit nebo Vám nepřijde potvrzení objednávky, tak nás neváhejte kontaktovat na e-mailu digit@reproservis.cz

 

Jak reklamovat zboží

Přestože se snažíme dodávat zboží v maximální možné kvalitě, může nastat situace, kdy budete potřebovat u nás zakoupené zboží reklamovat.

 

Při reklamacích můžete využít výhod našich kamenných prodejen!

 

Pokud jste zboží vyzvedávali na některé z našich kamenných prodejen, můžete bez zbytečných průtahů reklamovat zboží tamtéž.

V případě zaslání zboží na dobírku nás před vyřízením reklamace kontaktujte buď e-mailem na e-shop@reproservis.cz nebo telefonicky na číslech: 543 242 473, 541 210 835 nebo 603 418 270.

Tam se domluvíte na způsobu předání zboží k reklamaci, který vám nejvíce vyhovuje (přes prodejny nebo zasláním).

 

Kontaktní adresa pro zasílání a vyřizování reklamací:

REPROSERVIS CZ, s.r.o.
Křížová 4
603 00 Brno

tel.: 543 242 473
e-mail: digit@reproservis.cz

 

Kontakty pro stížnosti a připomínky:

tel.: 541 210 835
e-mail: info@reproservis.cz